Avea Üst Yöneticisi (CEO) Erkan Akdemir, Avea'nın 1 yıl içinde 4 büyük spor kulübüne ait 360 bini aşkın taraftarı kulüp markalı hat sahibi yaptıklarını kaydetti.
Akdemir, Galatasaray Spor Kulübü ve Avea arasında geçen yıl başlatılan mobil telekomünikasyon işbirliği çerçevesinde hayata geçirilen GSMobile markasına ilişkin olarak düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmada, GSMobile markasının Galatasaray'a kendi ses ve katma değerli hizmetlerini geliştirerek müşterilerine sunma imkanı verirken ersağ üyelik başvurusu , taraftarlara da takımlarına ek gelir yaratma fırsatı sağladığını kaydetti.
Bu tür işbirlikleriyle mobil pazarda rekabetin dengeleri değişirken, spor endüstrisine de yeni bir açılım sağlandığına işaret eden Akdemir, ''Bu iş modelinin öncüsü olarak Avea, 1 yıl gibi kısa bir süre içinde 4 büyük spor kulübümüze gönül veren 360 bini aşkın taraftarı kulüp markalı hat sahibi yaptı'' dedi.
Akdemir, önümüzdeki dönemde de ulaştırma, sağlık, teknoloji gibi farklı alanlarda işbirlikleri geliştirmeye devam edeceklerini ifade etti.
Apple'ın ipad cihazına ilişkin bir soru üzerine Akdemir, Apple'la görüşmelerinin devam ettiğini, böyle enteresan bir ürünü Türkiye pazarına getirmeyi istediklerini söyledi.
Galatasaray Spor Kulübü Başkan Yardımcısı Ali Haşhaş ise, Avea ile 2001 yılından bu yana sponsorluk anlamında işbirlikleri gerçekleştirdiklerini ve 2009 yılı nisan ayında GSMobile'daki işbirliğini başlattıklarını kaydetti.
Haşhaş, Galatasaray'ın 22 milyon taraftara sahip olduğunu belirterek, ''Şu ana kadar 120 bin GSMobile abonesi bulunuyor. Hedefimiz 2010 sonunda 350-400 bin aboneye ulaşmak'' diye konuştu.
''AYDA 25-30 BİNE YAKIN YENİ ABONE''
Galatasaray İletişim Hizmetleri A.Ş Genel Müdürü Hakan Aydınol da taraftarlara bu hizmeti anlatmanın kolay olmadığını ancak özellikle son 4 aydaki sonuçların umut verici olduğunu ifade ederek, ''GSMobile, ayda 25-30 bine yakın abone alan bir sistem haline geldi'' dedi.
Aydınol, GSMobile'ın tanıtımı için kullandıkları Galatasaray Spor Kulübü İletişim Ağında; aylık 1,6 milyon tekil ziyaretçi ve 450 bin üyeye sahip GS.org sitesinden, 420 bin üyeli mail listelerinden, Galatasaray'ın 2,5 milyon üyeye sahip olduğu Facebook'un yanı sıra Twitter gibi sosyal ağlardan, 35 bin tiraja sahip Galatasaray dergisinden ve Galatasaray televizyonundan faydalandıklarını anlattı.
Kategori : EKONOMİ