Sakarya Büyükşehir Belediyesi, belediye hizmetleriyle ilgili şikayetleri internet ve SMS yoluyla iletme imkanı sundu.
Vatandaşların, şikayet ve sorunlarını içeren mesajları 3870'e göndermeleri yeterli olacak.
Bütün operatörlerden iletilebilece lokal seo k olan mesajlar bir SMS ücreti karşılığı ücretlendirilecek. Mesajlar doğrudan çözüm masasına ulaşacak, ilgili birimler harekete geçirilerek anında değerlendirilecek.
Büyükşehir Belediyesi Çözüm Masası Müdürü Alpay Şirin, vatandaşların bu hizmetten yararlanması çağrısında bulundu. Şirin, "Daha hızlı ulaşılabilir olmak adına Sakaryalı hemşerilerimize böyle bir hizmet sunuyoruz. Otobüste giderken, caddede yürürken herhangi bir konuda şikâyeti olanlar bize cep telefonundan anında ulaşabilirler." dedi.
Vatandaşların, tüm operatörlerden 3870'e mesaj atarak anında belediyeye ulaşabileceklerini dile getiren Şirin, "Bunun için, cep telefonunun mesajlar bölümünden 'sakaryabld' yazıp daha sonra boşluk bıraktıktan sonra şikayeti yazmak ve 3870'e göndermek yeterlidir. İletilen şikâyetler ve sorunlar Çözüm Masamızın ekranına düşüyor. Biz de ilgili birimlerle hemen irtibata geçip sorunu çözmeye çalışıyoruz. Daha sonra da şikâyeti iletene detaylı bilgi veriyoruz. Ayrıca şunu da söylemek isterim ki, belediyemize ulaşmak isteyenler belediyemizin 'www.sakarya.bel.tr' adresini de kullanabilir. Ve Alo 153 telefon hattımız da hizmette." diye konuştu.
Kategori : GÜNCEL